Er zijn wel wat in de wiki te vinden over temporary features maar of
deze widely accepted zijn is een ander verhaal.

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/temporary_(conditional)

Klopt trouwens dat Trage wegen wel probeert alles in OSM te krijgen,
maar persoonlijk vind ik teveel beter dan te weinig.  Het kost geen
moeite iets te wissen dat er niet bijhoord, iets mappen dat er nog niet
is meer werk.

Daarom hou ik van thema-mappers, die zijn detailistisch , je kan daarop
rekenen.  Dus dat er hier en daar een path staat dat min of meer dubieus
is lig ik niet van wakker vanaf iemand ontdekt dat die niet te
bewandelen zijn gaan ze weg.

Zelf heb ik eentje al 2 keer moeten wissen hier beetje verderop, ik heb
echt hard geprobeerd erover te geraken, maar het is er gewoon niet maar
staat wel in Trage Wegen.  Dus iedere keer iemand deze opnieuw intekent
weet ik dat het armchair copy/paste is.

Glenn