> Jsem odpůrcem toho, aby se jednoduchá spojnice dvou uzlů rozdělila před
> křižovatkou do "vidličky" jen kvůli těm pruhům, ale pokud by to šlo
> vyřešit otagováním (a viděl jsem takový proposal), tak proč ne?
*** Ano, relaci na principu restriction, proc ne. Ale geometrickym
aparatem si to nyni nedokazi predstavit.

> Mimochodem, to generalizování způsobuje i to, že nekreslíme cestu s
> ostrůvkem uprostřed jako dvě cesty ("Divided Highways" ve wiki), ale jen
> jako jednu cestu? Nebo generalizujeme jen v oblasti křižovatek...
*** nevim co myslite ostruvkem, ale smerove delene komunikace jako
napr. dalnice, rychlostni komunikace a nektere I. tridy se takto i
kresli.

> Což mi připomíná, že zrovna ostrůvek by byl skvělý tag - lanes=4,
> ostrůvek=yes - a nemuselo by se ta highway kreslit jako dvě souběžné
> čáry...
*** Mate moznost prosadit zmenu... Zatim to takto neni zvykem.

> nemyslím si, že je to větší problém než udržení konzistence oneway
> informace.
*** uz s temi jsou jiste problemy sami o sobe, predevsim pri editacich
(spojovani a deleni cest pro vedeni relace:route). Zatim se tedy zadne
vlastnosti komunikace podle smeru jizdy neznaci. Ale opet mate
moznost...

ha
hanoj