Dne Wed, 12 Aug 2009 17:31:19 +0200 jzvc <j...@tpfree.fdns.net> napsal/-a:

Jenže není křižovatka jako křižovata. u MÚK je záhodné i možné nakrest
všechny rampy a kolektory, holt průpletové úseky a přídtné pruhy buď
nedělqt nebo zjednodušit
Ale zde by se jedalo o databázi malých úrovňových křižovatek.

J&D

> Oddeleni do samostatne databaze mi pak take neprijde jako stastne
> reseni. Mela by byt krizovatka, kterou stavi pod Prahou v ramci vystavby
> okruhu oznacena jako jednoduche krizeni cest a vsechny ty
> najezdy/podjezdy/... v samostatne databazi ? To by ta mapa pri vetsich
> zvesenich nevypadala moc verohodne. Stejne tak by se dal jako bod
> oznacit kazdy dalnicni sjezd ...

Tato zpráva byla vytvořena převratným poštovním klientem Opery:
http://www.opera.com/mail/