j>>> obecne mi prijde logictejsi (z pohledu tvurce) krizovatku nakreslit, nez

> Taky sem to uvadel jako priklad, kde je nesmysl vymejslet nejakou
> externi databazi.
*** abychom si rozumneli, zopakuji jeste jednou: stavajici stav OSM
umi tuto krizovatku jako  rampy MUK a ramena okruznich krizovatek za
pomoci tagu "highway=*_link" a tak je dnes take v OSM modelovana.
To co dnes neumime a na co se Petr ptal, je razeni pruhu pred
krizovatkou, pridatne pruhy a pruplety. Na to by tu muselo byt "neco"
noveho, at uz v OSM jako relace nebo neco vedle OSM.

hanoj