Zdravim,
obecne mi prijde logictejsi (z pohledu tvurce) krizovatku nakreslit, nez
vymyslet nejake silene tagy kterymi systemu vysvetlovat, jak ze ta
krizovatka vypada. Napr by me docela zajimalo, jak nekdo pomoci tagu
popise konec privadece R63, kde je silnice rozdelena + je tam kruhak.
Netvrdim ze musi existovat prislusne nody/cesty, ale minimalne editor by
to tak musel zobrazovat. Jinak se mapa dostane do neudrzovatelneho
stavu. Za soucasne situace mi tedy prijde koser ono rozboceni pred
krizovatkou, bylo by ovsem vhodne mape zaroven rict, ze nejde o jinou
cestu, ale jen o znaceni jejich pruhu. To by mohla pochopit treba z
prislusnosti vsech cest k jedne relaci ?

Oddeleni do samostatne databaze mi pak take neprijde jako stastne
reseni. Mela by byt krizovatka, kterou stavi pod Prahou v ramci vystavby
okruhu oznacena jako jednoduche krizeni cest a vsechny ty
najezdy/podjezdy/... v samostatne databazi ? To by ta mapa pri vetsich
zvesenich nevypadala moc verohodne. Stejne tak by se dal jako bod
oznacit kazdy dalnicni sjezd ...