Zdravim,

mam dotaz, da se/chce se rozlisovat
    - obce s rosirenou pusobnosti
    - poverene obce
    - obce
respektive jejich hranice (poskladane z hranic KU)?

Katastralni uzemi ma dle wiki (a pouzivani na mape) lv 10.
Okres pak lv 6 na mape, dle wiki lv 7.
Kraj ma v mape lv 4, dle wiki 6.

Podrzel bych se stavu v mape, wiki je zrejme ponekud neaktualni. To by
znamenalo, ze je k dispozici lv 7,8 a 9. Pro priklad v ramci okresu
Teplice existuji dve obce s rozsirenou pusobnosti - Teplice a Bilina. Ty
jsou zaroven obcemi poverenymi a dale k nim patri Krupka a Duchcov.
Nevim zda nekde nevzniknou nejake kolize s jiz pouzivanym znacenim, ale
po zbezne kontrole to tak nevypada.

K onem hranicim bych jeste jednu vec. Kreslim si hranice prevazne tam,
kde je digitalizovany katastr (a dobre se obkresluje ;) ), a postupuju
tak, ze linie jako takova ma lv vzdy odpovidajici minimu (pokud soubezne
vede nekolik urovni hranic). Je to OK nebo by to melo byt opacne ?
Vsechny ostatni informace uvadim az do relace (=lv one konkretni relace
...). Tak jako tak mam pocit, ze renedery hranice prekresluji pres sebe.