Dne 24. srpen 2009 15:31 jzvc <j...@tpfree.fdns.net> napsal(a):

> To je pravda jen castecne, respektive jak kde ;). Praha je priklad jak
> by to asi spis byt nemelo.

Praha je jen ještě větší nesoulad mezi kú/mč/ZSJ než zbytek území :-)

Pravda, na mnoha místech odpovídá počet k.ú počtu mč, ale zároveň na mnoha ne.

> Zobrazovani v mape je vec renederu, KU a dalsi cleneni je (jak je z
> nazvu "administrative" zrejme) spis pouzitelne pro ucely hledani,
> pripadne nejake dalsi automatizovane operace.

> Okresy, pokud me pamet neklame, oficielne neexistuji (mozna je uz zase
> zavedli), ale viz predchozi. Zobrazovat v mape != mit v datech.

Okresy existují stále jako statistické a územní celky (soudy, některé
instituce a úřady, noviny...), ale neexistují okresní úřady - tzn. v
rámci státní správy nemají žádné pravomoce.

J&D
Ing. Jan Dudík