Já jen jedna dosud nezodpovězená:

2009/11/1 Dušan Saiko <dusan.sa...@gmail.com>:
> 0) Prvni dotaz by mel asi byt, jak jsem poslu odkaz na editovanou oblast
> - konkretni problem - konkretni bod/area ?
> Dejme tomu, ze sve dotazy budu smerovat na mapu mesta Strakonic a okoli

Několik možností:
* Odkaz na mapu OSM: Při zobrazení mapy jsou vpravo dole odkazy, stačí
pravým myšítkem na „Krátký odkaz“, kopírovat adresu odkazu (či jak se
to jmenuje ve vašem prohlížeči), odkazuje to např. na
http://osm.org/go/0JaodFTC-
* Odkaz na data konkrétního bodu: např.
http://www.openstreetmap.org/browse/node/86962764/
* Odkaz na konkrétní bod na mapě: http://www.openstreetmap.org/?node=86962764
* (Obdobně lze samozřejmě odkazovat na cesty a relace – way, relation
místo node.)

A jeden obecný povzdech k validacím: Hlavně prosím nějak aktivně
neupravovat něco, co validace hlásí jako podezřelé, ale vy ani pořádně
nerozumíte, proč. Nedávno jsem trávil víkend revertováním
zrušených/zničených relací, které někdo (patrně v dobré víře)
zlikvidoval kvůli tomu, že (cituji) „josm validator plugin show some
errors on this relation.“ (To samozřejmě není přímo na vás, jen tak
obecně upozorňuju.)

-- Petr Kadlec / Mormegil