Kdysi jsem se to pro kraje udělal, značil jsem je jako "center". Podle
tagwatche se zdá, že nejpoužívanější je "admin_centre", a existuje pro něj
i proposal
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Relations/Proposed/add_admin_center_in_Relation:boundary).

Byl bych tedy pro, aby se role změnila na "admin_centre", čímž by se to
sjednotilo se světem.

Nejsem si ale jist, jestli je center úplně použitelný pro vykreslování -
ten algoritmus by asi byl dost složitý (neznám Mapnik, ale předpokládám,
že to sám od sebe neumí). Pro začátek by stačilo, aby při vykreslování
upřednostňoval velikost měst podle tagu place, tedy aby nemohlo town
způsobit nevykreslení city.

--
Petr Dlouhý