Dne 4.5.2010 10:14, Jakub Sýkora napsal(a):
> Ja uz jsem si tuhle rikal, jestli ma smysl vubec vsechno renderovat
> jako 3D objekty. Jestli by nestalo placnout upravenou mapnik mapu jako
> texturu na zem a jen to co je opravdu 3D z toho vytahovat. Jak si
> hraju s tim kopcovatym terenem, tak to beztak bude asi jedine normalne
> pouzitelne reseni - protoze lamat treba silnice podel terenu je sice
> mozne, ale neskutecne pracne - a resit pak, jestli mi silnice zabiha
> pod teren nebo se vznasi se mi moc nechce...
>
> Co si o tom myslite?

Rozfazovat = v prvni fazi generovat otexturovany 3D povrch, v dalsi na
nej prasknout budovy, .... Zatunelit tunel by jiste vypadalo dobre, ale
to bych nechal az na nekdy v budoucnu. Ono by to totiz pak taky
vyzadovalo umistovani objektu prostorove uz v editoru. Technicky ovsem
si dovedu predstavit ze bude mit josm napr moznost jednoduche editace
objektu ve 3D. Taky sem narazil na par stadionu, kde ten stadion =
hriste kolem ktereho je val se sedackami = zadna budova. IMO by kazda
budova mela mit bulding= a teprve dalsi tagy by mely urcovat co je to
zac. Tudiz hriste neni budova.