Mně se právě v současnosti na 3D mapě líbí, že tam není příliš mnoho
věcí - je to přehledné, jednoduché, ale vypadá to pěkně a výřez se dá
použít jako navigační plánek kudy se někam dostat i pro lidi, co
nedokáží mapu číst (ano takoví lidé mez námi chodí :)). Představa, že by
se tam pláclo vše co je v mapniku jako textura se mi moc nelíbí, když už
tak vybrat pro generování textury skutečně jen pár věcí, napsat vlastní
styl.

Petr Morávek