Ja bych to znacil striktne podle zakona.

Silnice prvni tridy znacena bez pismene, tedy jen napr. 2 by mela byt
vzdy znacena jako primary, at uz je tam pruhu kolik chce, protoze je na
nich definovana nejaka rychlost podle zakona (90). Pokud je tam vic
pruhu, tak doplnit lanes.

Silnice znacene jako rychlostni Rx pak znacit trunk+motorroad, rychlost
u nas 130

Dalnice Dx pak motorway.

Jakekoliv znaceni podle poctu pruhu bych nedelal - zavadejici,
nejednoznacne, nespravne