Ahoj,

měnil jsem pouze sv. na svatý(á,é) a jinak název nechával být (včetně velkých/malých písmen). Jak už tady zaznělo, je rozvinutí algoritmicky téměř neřešitelný úkol (na rozdíl od zkrácení) a za správný se považuje tvar bez zkratek.

Jinak si myslím, že by se mělo nějakým přídavným tagem rozlišit o jaký typ stavby jde (kaple, kostel, klášter), čímž by odpadla nutnost dávat to do závorek (což není příliš algorithm-friendly). Pro klášter existuje "historic=monastery" (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:historic%3Dmonastery), pro kapli nevím.

Sice jsem také někde četl doporučení, že typ stavby do názvu nepatří, ale myslím, že do "name" patří pokud možno oficiální (nebo pseudooficiální) název stavby včetně slov "Kostel" nebo "Chrám", pokud jsou jeho součástí. Všechny ostatní informace by bylo dobré popsat pomocí jiných tagů. Pozn.: rozcestníky mají často typ objektu v závorce, u nich ale jde o součást oficiálního názvu, takže to tam patří.