zdravím,

> c) typ by samozrejme mel mit svuj tag, ale melo by se to spis vztahovat
> na architektonicke reseni (IMO) - kaple = mala stavba nebo soucast jine
> budovy, kostel = specializovana budouva s lodi a prevazne se zvonici
> ..., chram, bazilika .... Proc? Predevsim proto ze v mape me ani tak
> nezajima, ze nekde sidli jen lokalni farar a jinde papez, jako to, ze
> tam je nejak velka cirkevni budova.

no, mě ten papež taky moc nezajímá, ale věřím, že netriviální počet lidí ano -
takže co s tím?

to "nějak velká" spíš poznám z tvaru než podle tagu, takže řešit v tagu raději
architekturu než význam? ... nebo zavést dva tagy?

byl bych pro druhou možnost - u place_of_worship je návrh na :type a :size, to
se mi moc nepozdává, neb kdybychom type vzali podle toho, jestli tam ten papež
je nebo ne, tak size toho říká příliš málo o architektonickém charakteru

zamlouvalo by se mi něco jako type a function ...

K.