On 05/26/2011 05:35 PM, Stanislav Brabec wrote:

> Nebo krátké jméno jako name, a dlouhé v official_name?
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Name
>
> Jenže i pak leccos vypadá docela divoce:
> http://www.openstreetmap.org/browse/way/28518985
> Co s tím?

No právě - co znamená "Panna Marie, svatý Jeroným a slovanští patroni"?
Že tam někdo takový bydlí? Nebo je tam jejich socha? Podle mne správně
by měl být název
"Kostel Panny Marie, sv. Jeronýma a slovanských patronů" případně když
už bez toho kostela tak "Panny Marie, sv. Jeronýma a slovanských
patronů". Nevím který z těch dvou je lepší, obojí mi přejde dobré, ale
ten první je rozhodně špatně.

> Vyhledávač umí i ostatní varianty jmen - zadejte si "Emauzy":
> http://www.openstreetmap.org/browse/relation/33709

To je v pořádku, protože je to lokální jméno, stejně tak hledá ve všech
jazykových variantách. Tak to má být :)