Dne 12.9.2011 21:57, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Ahoj,
> práve( kontroluju administrativní hranice - jak se dalo c(ekat, sem tam
> ne(co se rozbilo v pru*be(hu c(asu... ale to se snad "snadno" opraví.
> Ale pr(i prohlídce me( zarazila jedna ve(c - spousta obcí (admin_level=8)
> má nesouvislá území - skutec(ne( to tak je? Odkud se tahle data brala?
Cus, data vlastnich hranic jsou import z prehledky, co je horsi (a nevim
jak moc to jeste zustalo) ze nektery uzemi byly spatne zarazeny do
struktury (rodic - potomek) takze sem napr narazel na uzemi nejen mimo
dany okres, ale i kraj ..., u vetsich admin lv se to blbe vyhodnocuje,
protoze jen to stazeni trva minuty a prakticky se stim pak neda v josm
operovat.

Pokud nesouvislym uzemim myslis nekolik uzavrenych polygonu, tak to muze
byt. Technicky by to melo pak jeste obsahovat stejny uzemi jako potomky
lv 10.

BTW: Nebylo by od veci neco jako "zamek" na nektery data = pri pokusu o
hejbani snima by to aspon 3x rvalo estli opravdu zrovna tohle menit.
Protoze trebas prave ty hranice spravuju taky celkem pravidelne a obcas
nechapu, jak se neco takovyho mohlo nekomu povist (napr vyhazet hranicni
cary z prislusnych relaci mi neprijde jako omyl/nahoda).