jzvc napsal(a):
> Dne 12.9.2011 21:57, "Petr Morávek [Xificurk]" napsal(a):
> Cus, data vlastnich hranic jsou import z prehledky

Když jsem na pár místech opravoval různe chyby, tak jsem zjistil, že
některé původní cesty moc nesedí na to, co je teď ve WMS CUZK, přesně
jak psal Libor - netušíte někdo, jestli se hranice nějak výrazně měnili
a jak se dostat ke změnám?

> co je horsi (a nevim
> jak moc to jeste zustalo) ze nektery uzemi byly spatne zarazeny do
> struktury (rodic - potomek) takze sem napr narazel na uzemi nejen mimo
> dany okres, ale i kraj ...

Tohle se mi snad podaří odchytnout, už jsem na pár takových případů narazil.

> BTW: Nebylo by od veci neco jako "zamek" na nektery data = pri pokusu o
> hejbani snima by to aspon 3x rvalo estli opravdu zrovna tohle menit.
> Protoze trebas prave ty hranice spravuju taky celkem pravidelne a obcas
> nechapu, jak se neco takovyho mohlo nekomu povist (napr vyhazet hranicni
> cary z prislusnych relaci mi neprijde jako omyl/nahoda).

Tohle by se rozhodně hodilo, ale bude to problém, protože:
1) To vždycky bude záviset na tom, jestli a jak to implementuje klient.
2) Není úplně snadné vyhodnotit, co je "změna" - přesun bodu "nezmění"
definici relace, nebo cesty atd.

Petr