Ahoj!

>    BTW: Nebylo by od veci neco jako "zamek" na nektery data = pri pokusu o
>    hejbani snima by to aspon 3x rvalo estli opravdu zrovna tohle menit.
>    Protoze trebas prave ty hranice spravuju taky celkem pravidelne a obcas
>    nechapu, jak se neco takovyho mohlo nekomu povist (napr vyhazet
>    hranicni cary z prislusnych relaci mi neprijde jako omyl/nahoda).

Vzhledem k tomu jak moc vyrazne se hranice rendruji (prekryvaji
uzitecna data) bych se nedivil kdyby to nekdo smazal zamerne...

Co by slo udelat... pridat tag locked=cz_hranice_obci, a potom
prubezne sledovat diffy publikovane na osm, revertovat zmeny a
vysvetlovat uzivatelum...
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html