ok, že někdo neuznává existenci jiného editoru než JOSM jsem si již zvykl

tak mi ještě někdo napište postup, jak si to zobrazení nastavím třeba na
*.lonvia.de

ohledně zobrazení name na mapě nějak nechápu, v čem je tak zásadní problém,
když chce mít trasu popsanou, a ona popis nemá, tak ta alternativa nějak vadí?

ditto ohledně seznamů, pseudonázvy považuju za menší zlo než desítky (stovky?)
bezejmenných tras

K.