Pokud se do name dá nějaké neoficiální jméno jako "Okružní trasa Sycherák", tak
je to ještě celkem v pořádku. Plno tras má ale v name dost nepoužitelné věci
jako "D/CZ Bayerisch Eisenstein/Železná Ruda-Alžbětín - Železná Ruda/Markt
Eisenstein" to už se v mapě opravdu zobrazit nedá. Podívej se na Seznam, u
kterých tras se názvy zobrazují - jsou to většinou jen ty popsané v terénu.
Můžeme se dohodnout, že do name budeme dávat i méně oficiální názvy, ale musí
to zůstat aspoň nějak reprezentativní.

> Od: Karel Volný <ka...@seznam.cz>
> Předmět: Re: [Talk-cz] pojmenování turistických tras
> Datum: 07.11.2011 22:39:41
>
> ok, že někdo neuznává existenci jiného editoru než JOSM jsem si již zvykl
>
> tak mi ještě někdo napište postup, jak si to zobrazení nastavím třeba na
> *.lonvia.de
>
> ohledně zobrazení name na mapě nějak nechápu, v čem je tak zásadní problém,
> když chce mít trasu popsanou, a ona popis nemá, tak ta alternativa nějak vadí?
>
> ditto ohledně seznamů, pseudonázvy považuju za menší zlo než desítky
> (stovky?)
> [...]

Petr Dlouhý
petr.dlo...@email.cz