Dne 16. ledna 2012 13:56 Petr Holub <ho...@ics.muni.cz> napsal(a):

> Da se to pouzit ale i takhle k semantice kombinace tagu?
Nevidím důvod proč by nedalo.

> No jo, ale kdyz si zapnes soucasne cyklotrasy a mtb:scale, tak se
> Ti treba ty znaceni preplacnou pres sebe a uvidis jen tu, ktera bude
> nahore. Pokud je budem davat vedle sebe, tak zalezi na kobinacich,
> ktere dovolime zapnout.
>
> Jedna moznost je - jednotlive vrstvy bez ohledu na kombinovani (tedy
> urcene k tomu, aby zapnuta byla nejvyse jedna) a pak jednu vrstvu,
> v niz bude vsechno. To nam zjednodusi problem z n^2-n na n+1. Ale
> je otazka, jestli s tim budou uzivatele spokojeni...

Mě osobně by to nevadilo, nacpat všechno do jednoho zobrazení není
vždy ideální, ale někomu by se to asi mohlo nelíbit. Další varianta je
informace o stezkách/povrchu udělat poloprůhledně a dávat normálně
přes sebe.
Renderovat všechny kombinace moc nedává smysl . stejně by musely být
tak aby se všechno vešlo a to by potom šlo rozdělit do vrstev. Třeba
čárkovanou čarou s čárkami jedné vrstvy v mezerách těch ostatních...

Lukáš (LM_1)