> Z praktického pohledu je pak nejvýraznější změna ohledně odvozených děl,
> kdy někdo vezme OSM data, nějakým způsobem je vylepší (třeba něco
> přidá), vykreslí a publikuje mapu. V případě CC je povinen dát výslednou
> mapu k dispozici pod CC, ale už nemusí publikovat provedená vylepšení;
> ODbL nařizuje praví opak, tj. mapu si dej pod licencí jakou chceš, ale
> publikuj vylepšenou verzi dat.

Huraaa! Dekuji! Prvni pekne vysvetleni rozdilu v tehle diskusi. Mne to dava
smysl - v podstate OSM chce, aby byla ta licence stejne infekcni jako
GPL. Coz u projektu, ktere vznikaji ciste ve volnem case lidi, dava
docela smysl.

Pro Kavola: cast ukolu, o jehoz splneni jsem Te pozadal v minulem mailu,
uz splnil Xificurk. Muzes tedy aspon zkusit udelat tu druhou pulku
a vysvetlit mi, co konkretne Ti na ODBL vadi? (A samotnou vymenu licence
za ten duvod nepovazuji, protoze to _neni_ nabozenstvi. Je to jen
vec, kterou vymenujeme jednu za druhou.)

Dekuji,
Petr