Dne 26.1.2012 23:56, Martin Mares napsal(a):
> Zdravím!

> Pokud někdo data zneužije, stačí, aby ho žaloval kdokoliv z přispěvovatelů
> -- to prokazatelně funguje, viz soudní spory Haralda Welteho s firmami
> zneužívajícími jádro Linuxu, do nějž Harald přispěl.
>
> Jistě, silný žalobce se hodí, ale k tomu není potřeba, aby mu patřila
> všechna data, stačí netriviální část.

Staci i trivialni cast, proste pokud se nekdo citi poskozen a
poskozovatel pouziva jeho data, muze ho zalovat. Nehlede na to, ze pokud
nekdo vyuzije data v rozporu s novou licenci, muze klidne tvrdit, ze mu
to jednotlivi prispevatele povolili a sem moc zvedav, jak bude nekdo
dokazovat opak. Opet nezbude nez se obratit na prispevatele s tim, aby
potvrdili/vyvratili toto tvrzeni.