Dne 25.6.2012 0:35, hanoj napsal(a):
> *** No katastr, uznává tuším styk budovy se zemí jako reprezentující a
> vzhledem k tomu že to dosud od něj obkreslujem asi by to chtělo uznat
> za standard.
Tak to pozor, km sice pouzivam jako jeden z primarnich zdroju, ale
vzdycky minimalne kontroluju, jestli tam ta budova +- opravdu stoji. A
pripadu kdy v km budova je, ale fyzicky tam neni po budove ani pamatky
(= ani ruiny), pripadne naopak, budova si na miste vesele stoji, zato po
ni ani pamatky neni v km (a to vcetne toho, ze budova ma i vlastni cp)
nejsou zadnou vyjimkou, narazim na takove pri kazde editaci mapy. Zrovna
tento tyden sem odmazaval zborene budovy, ktere v km vesele stale jsou
(a to jsou zborene uz minimalne par let).

=>

1) zadny zbesily import a rozhodne ne zadne mazani v OSM.

2) optimalne vygenerovani nejake kolizni mapy (wms/tms server) aby sla
dat na podkres editoru.
3) IMo by bodnul nastroj, kterej by byl schopnej nejak slinkovat
existujici budovy - rekneme s nejakym rozpalem hranic +- 1m? a
ohranicene plochy +- 10%? Cisla by samo chtelo vyhodnotit na zaklade
uspesnosti => pokud zbude nejaky nepatrny % budov, ty se daj poresit
rucne. Pokud se budova vejde to tohodle rozpalu (IMO vsechny vyrobeny
tracerem), tak se da prohlasit, ze to je "ona", priradit ji prislusny ID
a posunout jeji hranice tak, aby to sedelo presne na km.

Co se aktualizaci tyce - pokud dojde ke zmene v km a neni zadna zmena na
strane osm, tak asi neni co resit - aktualizace v osm. Pokud ke zmene
dojde opacne, tak dost pochybuju ze nekdo zmeni neco v km. Pokud je
zmena oboustrana, tak asi leda tak, ze nekdo koukne do osm a bud
prohlasi, ze se to ma syncnou s km nebo prohlasi, ze data sou spravne v
osm (a nejakym marknutim objektu ho vyradi ze synchronizace).