Ono, co si budem rikat, mazat se da vzdycky, takze lepsi je tam mit
duplicitni a nadbytecna data, nez tam neco nemit.

Trochu sem se prohrab temi samply, a me by se libilo nevyrabet adresni
body ale priradit adresy budovam, neb ta vazba v tech datech je. Bod
bych vyrobil jen tam, kde budova neni (a je tam definovana adresa).
Co se tyce ulic, tam to asi s jejich presnosti nebude zadna slava -
predpokladam, ze kazdej kdo obkresloval rucne to udelal podrobnejsi. Ale
lepsi nez dratem do oka.

Co se tyce dalsich dat, pokud sem dobre zahlid, je tam nejaky typ/zpusob
vyuziti budovy - predpokladam neco jako obytna/prumyslova/... to by se
dalo vyuzit jako parametr pro building= , ale nikde sem nenasel nejakej
popis co za hodnoty tam muze byt a co znamenaji - hedal sem tuhle
http://www.cuzk.cz/docvfr/vfr-schema-doc/.

Tohle je pekny, ale uvital bych SVG.
<obi:VlajkaText>List tvoří tři vodorovné pruhy, žlutý, modrý oboustranně
zubatý a žluto-černě polcený, v poměru 1:2:1. Modrý má nahoře i dole po
čtyřech zubech a pěti mezerách, vysokých jednu osminu šířky listu. V
modrém pruhu žlutý kráčející lev s červenou zbrojí držící v předních
tlapách bílou rybu hlavou nahoru a hřbetem k žerdi. Poměr šířky k délce
listu je 2:3.</obi:VlajkaText>
<obi:ZnakText>V modrém štítě se zlatou cimbuřovou hlavou zlatý kráčející
lev s červenou zbrojí držící v předních tlapách stříbrnou rybu, pod ním
zlato-černě polcený štítek.</obi:ZnakText>

Pocet podlazi se urcite vyuzije, pokud se najde zbusob jak zjistit,
kolik jich je nad zemi ... , mapka bude pekne 3D