On Wed 2013-05-22 12:34:08, jzvc wrote:

> Bordel v datech - nejsi schopen nijak logicky ani automaticky priradit
> tu informaci prislusnymu objektu.

No, rekneme ze aktualne neni mozne logicky ani automaticky priradit
ulici ke mestu do ktereho patri... coz mi prijde jako podstatne
zavaznejsi nez to, ze stejny problem maji turisticke znamky. U tech
stejne bude jedine vyuziti "zobrazi se v turisticke mape".

A protoze to nejde automaticky, zjevne jsou nutne dva kroky, jak bylo
psano v dalsim mailu... a prvni z nich je import jako body.
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html