Od: Marián Kyral <mky...@email.cz>
Datum: 2. 6. 2013
Předmět: [Talk-cz] Nepřesné výsledky Tracer pluginu

"Zdravím,
dostal jsem se teď do oblasti, která byla zdigitalizována nedávno a
tudíž je v ní potřeba dodělat budovy. Nainstaloval jsem si tedy Tracer
plugin, vyřešil problém s elipsami, ale s výstupy nejsem spokojen.
Oproti KM je natracovaný tvar velmi nepřesný a všechno musím upravovat,
což je někdy pomalejší, než nakreslit budovu ručně.
Viz příloha.

Dá se nějak nastavit TracerServer, aby dával přesnější výsledky?
Předpokládám, že problém bude v rozlišení obrázku - čáry jsou moc
tlusté. Zkusil jsem trochu experimentovat s nastavením TracerServeru,
ale bylo to ještě horší. Tracovalo to úplné patvary

Používám josm-latest (5978) s tímto nastavením KM:

S=&SRS={proj}&WIDTH={width}&HEIGHT={height}&BBOX={bbox}&TRANSPARENT=true

U vrstvy KM mám nastaveno "Automaticky změnit rozlišení"

Zpracovávaná oblast:
http://www.openstreetmap.org/?lat=49.65867&lon=18.35411&zoom=17&layers=M";