Dne 2.6.2013 13:40, Marián Kyral napsal(a):

> Ano jsem. TracerServer a plugin jsem poprvé nainstaloval až včera.
> Pokud si stahuje staré dlaždice, tak bude problém v konfiguraci.

> To jsem dělal několikrát, nepomohlo to. Nevím v jakém měřítku si
> TracerServer stahuje ty dlaždice, ale asi má o hodně hrubší čáry.
>
> Zkusmo jsem si stáhl obrázek z odkazu, který Tracer stahuje. Moc jsem
> z toho nepoznal, pouze mě překvapilo, že se nestahuje pohled shora,
> ale jedná se o jakýsi izometrický pohled (šíkmo shora).
>
> Marián

Cus, predevsi, tracer ma svji konfiguraci - zcela nezavislou na JOSM (je
uplne jedno, co kde mas v JOSM nastaveno). Hledej soubor config.xml. V
nem je mimo jine link a samo rozliseni a dalsi parametry. Je pomerne
slusne komentovanej. Pokud ovsem pracujes v meritku "centimetry" (= v
josm vlevo nahore vidis na posuvniku desetiny), tak se mi stejne
nepovedlo tracer odladit tak, aby obkreslovani sedelo. Mozna nekdo vi
jak na to.

Vpodstate te primarne zajima predevsim tato cast <downloader
verticalSkip="0" tileSize="0.001" resolution="1600" (cisla tam budes mit
jiny). Ovsem cim podrobnejsi tim vic dlazdic se na dany plose sosa =>
trva to dyl a je to vetsi vopruz. Chtelo by to prekopat aby to
trackovalo to co je videt v JOSM, ale nejsem programator ...