Souhlas,

jenom bych potvrdil (za renderery :-)) - pro renderery se nemapuje. Ale je
nutné dodat, že pro renderery (a ostatně i pro mappery) se musí
dokumentovat, aby bylo jasné, co a jak vykreslovat.

Ze základní definice highway=path [1] pro mě plyne, že zmíněné cesty se
mají otagovat jak píše Hanoj a není důvod vykreslovat kombinaci
highway=path + bicycle=designated jako cycleway.
Cituji [1]: "A non-specific or shared-use path. Probably better to use *
highway*=footway
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dfootway>for paths
mainly for walkers,
*highway*=cycleway<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dcycleway>for
one also usable by cyclists,
*highway*=bridleway<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dbridleway>for
ones available to horses as well as walkers and
*highway*=track
<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dtrack>for ones which
is passable by agriculture or similar vehicles."

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway

Martin

Martin Tesar
http://mtbmap.cz/ <http://tchor.fi.muni.cz:8080/>