Ahoj,

> Udelal jsem zacatek nastrelu co by me prislo uzitecne:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Pavel_Bokr/Test/Cesty

Myslím, že taková stránka má smysl a ten začátek mi připadá velmi
dobře zpracovaný. Souhlasím i věcně.

Možná bych tam ještě někde zmínil průseky (manmade=cutline). Teď žiju
v Jizerkách a tady jsou v lesích na hřebenech hodně časté. Začal jsem
s nimi experimentovat a přijdou mi praktické pro situace, kdy nedokážu
v terénu rozeznat, zda průsekem jde cesta (v zimě to nepoznám a v létě
bývá tráva vysoká tak, že to nepoznám taky, když není hodně
vyšlapaná), ale i bez ní je průsek vždy schůdnější než normální les.
Navíc jdou tagovat současně s track nebo path a v mapě to pak lépe
odráží skutečný vzhled v terénu.

Zdraví,
Marek