Hoj!
Ta první textová část je strašně ukecaná a nepřehledná. Mapujeme:
1) typ cesty - footway (pouze chodci), path (auta ne), track (cokoliv -
mimo les)...
2) výjimky přístupu - pro uživatele odchylné od typu cesty (typicky
zákazy): bicycle=*, foot=*, motor_vehicle=*, ...
3) vhodnost, průjezdnost pro užití - "mtb:*"
4) fyzické parametry - jako šířka, povrch, zřetelnost, kvalita...

> Většinou jsou tyto cesty nezpevněné - často vyježděné (zpevněné jen
výjimečně).
*** nezapomeň ze nezřídka jsou zpevněné asfaltem. A mlatová/štětová cesta
(uježděný kámen) je také zpevnění.

> Proč zrovna highway
> <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway>=path<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dpath>i
>  v tomto případě?
*** tento typ kapitol bych z textu úplně vyhodil, je ukecaný zbytečně
rozptyluje od správného navedení na cíl. Ty fotky co nejsou zmíněny níže v
textu bych zařadil bez komentáře k ostaním fotkám.
*** Druhá fotka je někde z US/GB takže je ireleventní k naší právní situaci.

> Proč zrovna highway <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:highway>=
footway <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dfootway> i v
tomto případě?
*** první fotka může být track/service, není-li značkou, obrubníkem - které
nejsou vidět - určeno jinak. Pak ale tam  musí být i jiná fotka...
*** druhá a třetí fotka může být leccos a záleží právě na kontextu nebo
značce takže z ta fotka je opět matoucí.

> Cyklista který to "riskne" ví, že může riskovat komplikace/neshody s
ostatními účastníky provozu a musí být opatrný.
*** to bych vyhodil, to je věc provozních problémů ne mapování.

jinak hezký přehled, díky

ha
hanoj