> Me by prislo spis rozumne, kdyby v OSM byla oddelena data typu "takhle to ma
> byt" (= tuhle je rychlost omezena na 30) vs data "z 1879 GPS zaznamu
> vychazi, ze prumerne se tam jezdi 80"
*** Co ten údaj pak bude říkat (mimo to zda je to místo dobré i na
měření rychlosti ;)? Bude to údaj pro motorku, auto, kamion? Bude to
pro které časové období dne/noci?
*** Jestli má navigace nějak zohledňovat rychlost, pak je tu možnost
mimo stávající používané vlastnosti dále algoritmizovat převýšení a
půdorysný tvar.

> O fotomape se vetsinou vi, z kteryho je roku. v KM je spousta budov, ktere
> na danem miste jsou jen planovane, ale nestoji (klidne cele roky) a na
> druhou stranu spousta budov, ktere uz davno nestoji a na miste nejsou ani
> ruiny. Fotomapa kdyz nic jineho zachycuje fakticky stav k nejakemu obdobi.

*** KM/RUIAN má jinou metodiku pro učení velikosti budovy a to styk
stavebního objektu se zemí která je postavena v rámci stavebního
zákona. Naproti tomu na ortofomapě vidíme střechu a objekty všechny.
Odhlédněme od rozdílného způsobu aktualizace obou zdrojů.

Vzhledem k tomu, že ortofotomapa neumožňuje ani poloautomatizaci ani
automatizaci bude vždy jen doplňkovým podkladem pro individuální
doplňování objektů, které KM/RUAIN nemá nebo je nemá korektně
zanesené.

ha
hanoj