> Myslete trochu na ty chudaky co se snazi osm data pouzivat.
>
> Ano, je mozne spocitat ktera budova obsahuje dany adresni body... ale neni to
> uplne primocary
> program, a muze tam nastat spousta "zajimavosti".. jako treba neuzavrena
> budova.
>
> A kdyz chci zjistit adresu restaurace (POI), hledat kvuli tomu obrys budovy a
> prohledavat,
> ktery adresni body lezi v obrysu... mi prijde zvrhle.
>
> Ano, s dostatecnou motivaci bych to mohl napsat, ale.. kdyz tech implementaci
> bude vic (bude),
> [...]

*** Trochu mi to pripomina, kdyz se lidem pracujicim v Excelu
vysvetluje princip databaze: Treba ze v databazi nebude mit kazda
faktura adresu, ale jen klic odkazujici do tabulky subjektu s adresou
a oni chudaci musi pouzit JOIN aby dve tabulky sloucili v jednu.
Stejne tak v geodatabazi je prvni co se uci SPATIAL JOIN, a je to
standard i v GIS desktopech.

A co OSM uzivatel a prostorove vztahy? Proste to funguje...
http://overpass-api.de/api/convert?data=node%28area:3600438171%29;node._[%22shop%22=%22bicycle%22];out%20meta;&target=openlayers&zoom=12&lat=49.2&lon=16.6

ha
hanoj