Dne 12.10.2013 17:21, Pavel Machek napsal(a):
> Hi!

> Uz se tesim jak budu na telefonu rozbihat postgresql, nebo cim se to zrovna
> dneska dela...
>
> Ja nerikam ze to nejde, ja rikam ze je to blbe a ze kazdy kdo to bude
> delat v tom bude mit jiny chyby... a ze by davalo smysl projet to skriptem
> (jednou, referencne) a ulozit to v databazi explicitne.

Ahoj,

tenhle problém podle mě nemá jednoduché řešení přímo v datovém modelu OSM.

Problémy jsou následující:
1) vazba adresa - OSM budova je typu N:M
2) více POI může sdílet jednu adresu
3) více POI často nemůže mít tagy na jednom OSM objektu kvůli jejich kolizím
4) vazba OSM budova - reálná budova je typu N:M

Duplikovat adresní tagy na více místech je imho fuj, fuj.

Řešením podle mě je, jak ostatně píše i ty, nějaký pre-processing
surových OSM dat do podoby, která bude vyhovovat konkrétním požadavkům.
Data OSM jsou různorodé kvality a mixují různé druhy tagování - snažit
se všechny donutit k nějaké konformitě v tagování je bohužel dost nereálné.

Ano, je tu šance, že tu bude více nástrojů snažících se o to samé a
každý bude dávat trochu jiné výsledky... no a?

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk