Ahoj,
tak jsem se dival do slovniku a zde je vysledek.

stronghold
a building or position that is strongly defended

fort
a military building designed to be defended from attack, consisting of an
area surrounded by a strong wall, in which soldiers are based

fortress
a large, strong building or group of buildings that can be defended from
attack

fortalice
Cambridge slovnik tohle slovo nezna
Merriam-Webster rika ze to je archaicky a small fort

Vzhledem k tomu, ze tvrz neni primarne vojensky objekt, tak mi pripada,
ze stronghold je nejlepsi priblizny vyraz pro tvrz v UK anglictine.
Fortalice by mozna bylo taky dobre, ale odkazuje se to na fort,
krery je zase vojensky. Ale hlavne mi vadi, ze jsem ho nenasel v tom
slovniku.

A podle vseho se to tvzr u nas bezne preklada jako fortalice.
Viz https://www.google.cz/search?q=stronghold+tvrz

Muzu tedy doplnit castle_type=stronghold pro tvrz do OTM a Mapfeaures?
Nebo mate lepsi napad?

Zdravi,

Dalibor