Dne 29.9.2014 14:00, Martin Švec - OSM napsal(a):
> Ahoj,
>
> napadl mě možný zádrhel u inner cest. Jak budou interpretované díry v
> multipolygonech,
> pokud přesuneme landuse=forest z outer cesty na relaci, ale přitom ten tag
> necháme na
> inner cestách?
>
> Hledal jsem přes víkend jak renderery apod. řeší old-style + new-style +
> "mixed-style"
> multipolygony a tohle je zrovna šedá zóna bez jasných pravidel, co jsem
> pochopil z diskusí.

> [...]

Ahoj,

tohle není moc otázka rendereru, protože opravdu jen výjimečně se kreslí
ze surových OSM dat. Povětšinou se nejprve importují do databáze pomocí
osm2pgsql a ten se snaží podle tagů uhádnout, co tím asi autor myslel a
vytvořit jednotlivé (multi)polygony :-)
Bohužel to opravdu není moc exaktně definované a jediným spolehlivým
zdrojem informací je zdroják... ale něco trochu vyčíst lze i z tohodle
issue: https://github.com/openstreetmap/osm2pgsql/issues/80

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk