Ahoj,

já mezitím připravil obdobu pro automatickou opravu budov. Funguje stejně jako
na lesy a shodou okolností je těch budov také kolem 3000. Také jsem pár budov
ručně opravil, ale žádná hrůza to nebyla.

Zajímavost byla budova Invalidovna/Historický ústav v Praze. Ta měla tag
building na relaci i na outer cestě, ovšem s různou hodnotou. Na jedné bylo
building=yes a na druhé building=<něco_co_si_už_nepamatuju>. Na OSM byla tato
budova vykreslena správně, na mé ne-Carto instalaci neměla díru. To jen svědčí
o rozdílech mezi non-Carto a Carto konigurací Mapniku, že ty rozdíly nebudou
jen ve vzhledu.

--
Petr