Dne 29.9.2014 17:54, Martin Švec - OSM napsal(a):
Dne 29.9.2014 15:10, Petr Vejsada napsal(a):

> no tedy, to jsem nevěděl, že landuse je i na inner. Myslím, že landuse=forest
by se mělo
> z těch inner odstranit.

Co jsem zatím prostudoval, tak by mělo být bezpečné odebrání landuse=forest z
inner cest, za
předpokladu že je to jediný tag spolu s tagy source/created_by/name. Pokud je
tam víc tagů, čistě teoreticky můžeme poškodit mapu (napadá mě ostrůvek
listnatého lesa uvnitř jehličnatého). Zkusím vyselektovat z databáze jestli
něco takového hrozí...

(Bavíme se o podmnožině old-style multipolygonů bez otagované relace.)

Takže ano, hrozí, přesně ve dvou případech :-)

...jednou les uvnitř lesa, podruhé les rychlerostoucích dřevin, oboje rendrováno jako díra. V obou případech důsledky editování old-style multipolygonů kvůli LPISu.

https://www.openstreetmap.org/way/26108222

...tady jsou díry v pořádku, i když mají i jiné tagy.

A jedna nesouvisející zajímavost. Uniká mi logika dvou multipolygonů, z nichž každý popisuje část Dendrologické zahrady v Průhonicích a mají společnou outer cestu:

Martin