TAGy name:XX jsou ok. Domnívám se že sw s tim pracuje a dokáže rendrovat
podle nastavenýho jazyka. Představ si že jedeš do New Yorku a name=Liberty
Statue je name:cs=Socha svobody. V mapě to pak vidíš ve svým jazyce.
Vyhledávat můžeš v obojím.

S pozdravem
Petr Schönmann
https://www.facebook.com/klikklakcz