> § 14a
> (3) Podmínky poskytnutí informace v licenční nebo podlicenční smlouvě
> (dále jen "licenční smlouva") musí umožňovat další užití informace
> žadatelem v souladu se žádostí, pokud tento zákon nestanoví jinak.

No a jaké by tedy vůbec mohly být „podmínky poskytnutí informace v licenční
nebo podlicenční smlouvě“, resp. proč se tam vůbec o nějakých podmínkách
píše, když argumentujete, že ve skutečnosti vůbec žádné podmínky neexistují
(což někteří mylně ztotožňují s „CC0“) a existovat pro informace poskytnuté
dle InfZ nesmějí.

(Já si například dokážu představit čtení toho paragrafu takové, že vyžaduje
licenci k dalšímu užití informace _žadatelem_ (a to v souladu se žádostí),
nikoli kýmkoli (a s jakýmkoli účelem).)

-- Petr Kadlec / Mormegil