> > To blbe ctes ...

Koukám, že se ke mě nedostávají všechny příspěvky z listu...
Aspoň, že je veřejný archiv na webu:

> *jzvc* jzvc at tpfree.net
> <talk-cz%40openstreetmap.org?Subject=Re%3A%20%5BTalk-cz%5D%20%3D%3Futf-8%3Fq%3FDotaz%3D3A_Silnice_a_informace_z_%3DC5%3D98SD%3F%3D&In-Reply-To=%3C5851C2F1.7050105%40tpfree.net%3E>
> *Wed Dec 14 22:08:49 UTC 2016*

To blbe ctes ...

Jo, sorry, to áčko jsem přehlídl.. Takže fajn, §14a (3): pokud bychom
zavřeli oči a přeskočili tu podstatnou část *"pokud tento zákon
nestanoví jinak."*, tak z *"užití informace žadatelem"* vyplývá jen a
pouze to, že v případě, kdy ty bys na základě licenční smlouvy si
koupil pár dlaždic ortofota, tak je smíš použít pro vlastní potřebu.
To nezahrnuje další šíření díla, ani odvozeného díla, ani např.
možnost neuvést autora. Takže kdybys tu jejich licenci chtěl nějak
pojmenovat, tak by byla ještě restriktivnější, než CC-BY-NC-SA a to má
do CC-0 hodně daleko. Nevím, jestli sis od ČÚZK někdy něco kupoval,
ale tohle všechno v tý 4stránkový licenční smlouvě mají napsaný.

A v souvislosti s prapůvodním dotazem na letáky od ŘSD, tak ty nejsou
zveřejněny na základě žádosti, čímž úplně chybí žadatel a §14a (3) se
tak nejspíš vůbec nepoužije.
Jinak, význam toho paragrafu/odstavce bych přeložil já jako "v
licenční smlouvě ti nesmí zabránit, abys poskytnutou informaci mohl
použít", což je fajn, protože jinak by určitě někdo takovou licenční
smlouvu zkoušel napsat.

H.