Ahoj,

já bych to viděl na

operator="Česká Pošta, s.p."
name="Praha 025"
alt_name="depo Malešice"

Přesně na tohle ten operator=* je, dávat  ho do name to medle zbytečně
zaplevelí.

HPM

Dne 9. 2. 2017 7:30 napsal uživatel "Vladimír Domes" <
vladimir.do...@gmail.com>:

Ahoj,
v poslední době se tu řeší poštovní schránky a myslím, že stejně (nebo
více) důležité jsou i samotné pošty. Těch taky hodně chybí.

Nechci hned přímo otevírat téma importu z webu České pošty, ale to, jak je
vlastně pojmenovávat a tuto konvenci sjednotit v rámci celé ČR (třeba i
zdokumentovat na Wiki).

Kromě pošt, které nemají název (hodnotu 'name') vůbec nebo ho mají jen
'Česká pošta' se vyskytují např. tyto varianty:

 * Praha
      - Praha 23
      - Česká pošta, pobočka Praha-Vinohrady
      - Česká pošta - pobočka Vysočanská
 * Brno
      - Brno 6
      - Pošta Brno 45 Líšeň, PSČ 64500
 * Ostrava
      - hlavní pošta Poruba
      - Česká pošta Ostrava 9
      - Ostrava 18
 * Frýdek-Místek
      - Frýdek-Místek 1  (+ 'alt_name'='Hlavní pošta')
 * Olomouc
      - Foerstrova

Hlavní otázka je, jestli do názvu dávat text Česká pošta?

Já osobně jsem spíše pro. A k tomu přidat oficiální název pošty. Pokud
existuje jiný název, dát ho do toho 'alt_name', jak už to je ve Frýdku.

No a další otázka je, kam dávat PSČ? Já vím, že na české wiki (
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Map_Features) je informace o klíči
'addr:postcode', ale nemělo by to být spíše v hodnotě 'ref'? Není přece PSČ
unikátní identifikátor, což je zase zmíněno zde: http://wiki.
openstreetmap.org/wiki/Cs:Tag:amenity%3Dpost_office ?

Takže by to bylo:
 * Praha
      - Česká pošta Praha 23
      - Česká pošta Praha 2  (+ 'alt_name'='Praha-Vinohrady')
      - Česká pošta Praha 93  (+ 'alt_name'='Vysočanská')
* Brno
      - Česká pošta Brno 6
      - Česká pošta Brno 45  (+ 'alt_name'='Brno-Líšeň' a 'ref'='64500')
* Ostrava
      - Česká pošta Ostrava 8 (+ 'alt_name'='Hlavní pošta Poruba')
      - Česká pošta Ostrava 9
      - Česká pošta Ostrava 18
 * Frýdek-Místek
      - Česká pošta Frýdek-Místek 1 (+ 'alt_name'='Hlavní pošta')
* Olomouc
      - Česká pošta Olomouc 10 (+ 'alt_name'='Foerstrova')

Jaký názor na to máte vy?

  V.