No to je právě ta otázka, jestli to duplikovat nebo ne. Si vem analogický
příklad s Tesco obchoďáky. Pokud bys na to šel stejným pravidlem, tak je
musíš tagovat jako např.:

operator='Tesco Stores ČR a. s.'
name='Hypermarket Ostrava Futurum'

A úplně stejně bys mohl řešit Globusy, Hrušky, restaurace Mc Donald's,
Burger Kingy a podobně, které bys taky v názvu neměl mít.

Nyní u nás je cca 465 pošt s názvem 'Česká pošta', to by znamenalo, že jsou
špatně pojmenované.

Mi se jen nelíbí, že někde to je 'Česká pošta' a jinde 'Brno 6'.

  V.