Dne 13.2.2017 v 06:55 Marián Kyral napsal(a):
> No tak jsem něco zkoušel, ale když jsem našel dva stejné řádky, které se
> přesto liší chybějící čárkou, tak mně to
> přestalo bavit a prozatím jsem to odložil. Ideální kdyby si do toho zavedli
> pořádek a přidali tam nějaké jednoznačné ID.

Na tech schrankach v realu je cislo schranky. Ovsem kdyz jsem ted o vikendu
vyrazil do terenu zjistit ta ID, tak jsem
narazil na dalsi problemy:
* cas vyberu na schrance se lisi od toho co je v te tabulce
* obcas (zvlast na postach) jsou dvoujschranky, coz v tabulce eviduji jako dve
schranky, ale ja to mapuji jako jednu
schranku (je to dobre?).

Mirek