Od: Jakub Konečný <konecn...@gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 21. 2. 2017 19:10:33
Předmět: Re: [Talk-cz] Data z magistratu Brna - poštovní schránky

"

Ahoj,

naklikal jsem brněnské schránky (zatím bez okolních měst a vesnic, které
obsluhují brněnské depa), u kterých chyběly souřadnice, do GPX a Marián je
přidal jako vrstvu do POI Importeru. Podle mě super nástroj na mapování
schránek: http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=14/49.2137/
16.5764&datasets=CZECPbox;CZECPboxBrno
(http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/#map=14/49.2137/16.5764&datasets=CZECPbox;CZECPboxBrno)

Pokusím se postupně projít a domapovat sever, kde bydlím.

PS: Musel jsem ve Firefoxu vymazat mezipaměť, aby se mi zobrazila i ta nová
vrstva.

Jakub Konečný