Tak jsem si ještě pohrála s daty České pošty, s aktuálními údaji z února.
Tady
<https://docs.google.com/spreadsheets/d/1IUQbeKUxiC8DS2kFSW4J9cWoE_ZtHtGkUvxiF1Zazj8/edit?usp=sharing>
je výsledná tabulka pro případné zájemce. Zajímavé budou zejména poslední
sloupce, od collection_times dál. Kde pošta uvedla souřadnice, je to
převedené na lat/lon a v dalším sloupci vytvořený přímý odkaz do map Google
pro ověření.

Ty údaje o výběru je třeba mírně upravit, předpokládám, že JOSM by to mohl
umět automaticky v rámci validace - jsou tam jen čárky mezi dny místo
středníků, kde je více výběrů po jednotlivých dnech. Zároveň, kde se
slučovaly výběry, je to označeno ve sloupci "sloučeno" a ve sloupci "řádky"
na začátku tabulky jsou vypsány všechny řádky původního souboru
POST_SCHRANKY201702.csv, kterých se sloučení týká. Číslováno je postupně
vč. hlavičky, která byla 00001.
V posledním sloupci je hozená adresa pro dohledávání, kde nebyly souřadnice
uvedené. Je to prostě jen nastrkáno do jednoho sloupce.
Vzorec pro adresu na Google maps je připraven tak, že pokud do tabulky
doplníte lat a lon, vytvoří se odkaz (resp. ověření je jen na vyplněné lat)

V téhle tabulce chybí geokódování které jsem pro České Budějovice dělala,
pro případné zájemce doporučuji online službu
<https://www.doogal.co.uk/BatchGeocoding.php>, zapnout výstup s tabelátory,
vč. původní adresy, "result quality" a "Google map link".

Pro případnou práci doporučuju stáhnout a vymazat ze souboru vše, kromě
depa / PSČ, kterým se hodláte zabývat. Je to veliké :)

Majka