Dne 7.7.2017 v 20:00 Jan Martinec napsal(a):
Upravím to jako access=private, to by mělo stačit, ne? Mazat existující cestu, protože se majiteli nelíbí zmínka o její existenci, už mi přijde moc. (Teda pokud to najdu - není to výřez z Mapy.cz?)

Je to na sever od Šluknova, při silnici k hranicím. Z mapy.cz to neni, na Googlu taky ne, je to jen v OSM.

Konfrontace s katastralkou rika, ze ty pozemky, vcetne lesa, patri skutecne Karlům.

Konfrontace s ortomapou zase rika, ze ta pesina pres les je nejaka divna. Z casti je tam cesta, ale konci u nejake boudy u druheho konce rybnika. Dal podle mne nepokracuje. Takze kdyz se smaze ta pesina pres les, tak zadnou skodu asi nenadelame.

Oproti tomu ten mostek a cesticka kolem sadek tam asi opravdu je, to bych nemazal, jen oznacil privatnost. Ten barak u sadek je restaurace, a od nej dal je zavora s cervenou ceduli.

Nabizi se pravni otazka, na kterou sam nevim odpoved. Je mozne mapovat topograficke prvky na privatnim pozemku, kdyz si to jejich majitel nepreje?