Dne 7.7.2017 v 22:18 Lukáš Gebauer napsal(a):

> https://www.google.cz/maps/@51.0326465,14.4515381,3a,66.8y,2.57h,97.4t/data=!3m4!1e1!3m2!1sCAoSLEFGMVFpcFB2V2wxZWF0QXYzd1RIcFEzbDNPMmVsRHNuQWRZdERybUQxUEcw!2e0

Psal jsem v mapě ;-)

> [...]
> nekam vychazet vylustena geocache:  https://coord.info/GC4P3BV
>
> Konkretne tento posledni zapis: https://coord.info/GLR2T3H1
>
> "Ač GeoCheck vše potvrdil a my mohli vyrazit, nebylo nám to umožněno.
> Pokoušeli jsme se k finálce dostat všemy dostupnými cestami. To nám
> totálně znechutil nějaký místní majitel pozemků, který nás několikrát
> zastavil a vykázal pryč, protože všechno je tu jeho.
> Bohužel jsme se tu nepřipojili na net a tak jsme nemohli využít rady z
> Checku.
> ( i když nevím :-), jestli by pomohla). Tak přejeme ostatním více

Aha, tak v tom případě asi nejlíp kontaktovat ownera, aby buď doplnil
přístupovou cestu nevedoucí přes soukromé pozemky, nebo rovnou požádat o
archivaci.
Protože pokud to je skutečně takto, tak smazáním cesty si pán moc
nepomůže. Spíše to problém ještě zhorší, protože kačeři pak půjdou
rovnou za šipkou.

Takže asi by bylo fajn nejprve kontaktovat autora logu, kde přesně je
vyhazovali a pokud u toho penzionu, tak následně pak ownera aby keš
přesunul.