Dne pátek 5. ledna 2018 12:02:46 CET, jo...@razdva.cz napsal(a):
> Vy vite, co bude za rok?

nevíme, ale předpokládáme ... Honza dal krásný příklad, pojďme smazat všechny
mosty, protože za rok už tam být nemusí :-)

> Opravdu se chceme dostat do viru bazenu, ktere si
> rodinka po zime vytahne pokazde na trochu jine misto?

já bych jen lehce připomněl, že se nám tady tak trošku ohýbá argumentace
stranou od původní otázky - to, že se třeba "nechceme dostat do víru bazénů,
které si rodinka po zimě vytáhne pokaždé na trochu jiné místo", ještě
neimplikuje nutnost hromadně mazat všechny bazény, o kterých se hlasuje

ono totiž zdaleka ne všechny jsou mobilní ...

> Mam taky spustu tipu na odlozene mobilni bunky,
> jdem do toho?

a můžeme vědět důvod, proč ne, kromě ad hoc pravidla, že to není pevně spojené
se zemí?

- přinejmenším by bylo vhodné vysvětlit, proč by takové pravidlo mělo platit,
a za jakých okolností ... jinak tedy, když už argumentujeme ad absurdum jako s
těmi dětskými stany, bychom mohli říci, že třeba takové hranice také nijak
spojené se zemí nejsou, v reálu takové čáry prakticky vůbec neexistují, tak
pojďme smazat z mapy hranice ...

> A mimochodem, mapy mne zivi, proto jsem napsal, co jsem napsal...

ah, argument autoritou, jak osvěžující, to už tu dlouho nebylo :-)

na jednu stranu fajn, že z tebe mluví zkušenost, na druhou stranu potřeby a
postupy v komerční sféře se dosti často a dosti často zásadně liší od potřeb v
hobby projektech (že tyto pak mohou být komerčně vy/zne-užity je věc jiná) -
kdyby byli zakladatelé OSM spokojeni s nabídkou od těch, co se tím živí,
zjevně by OSM vůbec nevznikla, že

za sebe mám třeba konkrétní příklad k těm věcem nespojeným pevně se zemí, že
předloni jsme chrápali v jedné takové maringotce, o jejíž umístění se dokonce
majitelé soudili, takže nepředpokládám, že by si ji v dohlednu chtěli
přemísťovat ... dostali jsme souřadnice, nicméně pamatuju doby, kdy GPSku
každej v kapse neměl, a člověk byl občas rád, když takhle v hlubokým lese
došel k chatě, jako orientačnímu bodu, co měl v mapě, a vůbec by mu nevadilo,
že ta "chata" je na kolech, pokud se to místo dalo s mapou ztotožnit

K.