Dne 13. 02. 19 v 18:14 majka napsal(a):
>       *
>
> Protože prakticky - stáří fotky = check_date (datum, kdy ten rozcestník
> vypadal právě takhle)
> check_date v OSM je (může být) něco jiného - buď datum z Fody, nebo datum,
> kdy to někdo zkontroloval a nenafotil.

Dejme tomu, ze fotka rozcestniku je stara pet let. V histogramu se bude
objevovat jako stara a lidi ji budou kontrolovat
porad dokola. Pritom fyzicky ten rozcestnik muze byt beze zmeny. Klidne i deset
let.
Pokud tam bude check_date mensi nez X mesicu, tak ho nemusim kontrolovat,
protoze to uz nekdo zkontroloval prede mnou.
Takto to napriklad dela i StreetComplete. Obcas ti nabidne otazku: je tohle
asfaltova ulice? A pokud tam das, ze ano,
tak tam da check_date.

>       * invalid - nebo tak neco, coz by znamenalo ze fotka nesouhlasi a je
> nutno to prefotit.
>
> Proč ještě takhle, když se ta fotka dá rovnou prohlásit za neaktuální a
> vypnout?

No a tady si prave nejsem jist co dela StreetComplete, kdyz odpovis zaporne.
Proste bych to tam dal pro pripad, kdy
rozcestnik uz neplati, ale z jakehokoliv duvodu jsem ho nemohl znovu vyfotit.
Uznavam, ze to asi nebude moc pouzivane.

Mirek